fbpx

13 Unieke makelaar positioneringen. Ebook

Share on facebook
Delen
Share on twitter
Delen
Share on linkedin
Delen
Share on email
Delen
Share on whatsapp
Delen

Makelaar positioneringen. 13 stuks.

Wanneer je je als makelaar sterk positioneert zul je sneller tot een bomvol portfolio komen.

Persoonlijk betrokken?

Gratis waardebepaling?

Daarmee onderscheid je je niet meer als makelaar. 😒 De concurrentie trekt aan, als je niet onderscheidend bent loop je het risico niet aan de huidige wensen van de consument te voldoen.

– Trek je klanten aan die bij je passen?

– Ben je onderscheidend?

In dit ebook geven we je 13 opties voor onderscheidende makelaar positioneringen waarmee je:

✅ een autoriteit in jouw werkgebied kan worden

✅ een stevige marktpositie kunt behalen

✅ een keuze kunt maken van jouw positionering

✅ bewezen succesvolle tips voor branding

✅ vertrouwen krijgt en vertrouwen is de sleutel voor een bomvol portfolio

✅ hoe je meer klanten kunt aantrekken door een positionering in te nemen

makelaar positioneringen
Gratis ebook

In het ebook: ‘13 unieke makelaar positioneringen’, geven we je een idee hoe je jouw kantoor kunt onderscheiden en zo boven de rest uit kunt stijgen.

Branding en naamsbekendheid zijn voor zakelijk succes wat locatie is voor onroerend goed.

Hans Breuker

Download het ebook (voordat je concurrenten dat ook doen).

Makelaar positionering

80 – 90% van de consumenten oriënteert zich online in hun zoektocht. Dan wil je dat je doelgroep jou kiest.

Zoals het bekende reclame recept:

to know

to like

to trust

Mensen moeten je leuk vinden en dan het vertrouwen hebben in jouw makelaarskantoor en de verkoop gunnen. En je moet vooral VAAK onder aandacht komen.

Makelaar Unique Selling Point

Veel makelaars houden van het vak. Hebben een voorliefde voor hun werkgebied en zijn echte ‘mensen-mensen’. Vaak ‘ontstaat’ een makelaar zonder een echte positionering. Een helder omschreven unique selling point van de makelaar.

Wat maakt je anders dan de anderen?

Waarin ben je onderscheidend?

Zodra je je echte usp (unique selling point) hebt gevonden kun je daar je marketinginspanningen onder hangen. Wat is de tone of voice die daar bij past? Welke huisstijl? Hoe ziet je Instagram grid eruit. Alles moet samen komen.

Onze eigen positionering

De Relatiemarketeers is ook ontstaan. Vanuit de relatiemarketing zijn we geëvolueerd naar een full service marketingbureau die zich specialiseert in MKB en ZZP’ers. Maar daar houdt onze positionering niet op. Bij ons is plezier erg belangrijk, onderling op kantoor, met onze klanten en plezierige reclame maken die een glimlach opwekt.

Alles valt samen onder die noemer. Daarmee schrikken we sommige (saaie) bedrijven af. Maar dat zou ook nooit passen! De bedrijven die ons leuk vinden passen ook goed bij ons. En dát is top positionering.

Wil je een keer sparren over je positionering of wat wij voor je kunnen betekenen op marketing gebied?

Share on facebook
Delen
Share on twitter
Delen
Share on linkedin
Delen
Share on email
Delen
Share on whatsapp
Delen
Scroll naar top