fbpx

Hoe je met een out of office reply werkt aan loyale klanten

Een out of office reply? Cap Gemini heeft een groot onderzoek gedaan naar de onderliggende factoren van klantloyaliteit. En loyaliteit loont want onderzoek van Bain & Company toont aan dat retentie en loyaliteit de winstgevendheid van een bedrijf met 75% verhoogd.  De geïdentificeerde factoren voor klantenbinding factoren zijn: Erbij horen Plezier Waardering Compassie Eerlijkheid Integriteit Dankbaarheid Verrassing Zekerheid …

Hoe je met een out of office reply werkt aan loyale klanten Lees verder »

Content marketing

Wat is Content Marketing? Content marketing is het creëren en verspreiden van journalistieke, behulpzame, publieksgerichte inhoud die uiteindelijk je klantwerving verhoogt. In mijn opinie, het liefst op een entertainende manier. Het gaat niet enkel om informatie over de producten of diensten die je verkoopt, waar het op neer komt is dat je je klanten en …

Content marketing Lees verder »

Cold calling

Cold calling is een klassieke manier om nieuwe klanten te werven. Marketing kan daarin een ondersteunende rol spelen, want als je je doelgroep ‘koud’ gaat benaderen is het wel lekker als je een bekende naam hebt. Daarnaast is lead nurturing ná de calls super belangrijk. Ik denk dat cold calling nog altijd een goede manier …

Cold calling Lees verder »

Klantenbinding

Wat is klantenbinding? Klantenbinding is het resultaat van een consistente positieve emotionele ervaring tussen merk en klant. Een positief gevoel dat een merk oplevert rondom de ervaring rond het product of de dienst. Het is de emotionele binding die een klant ervaart. De klant heeft een voorkeur voor een merk dat niet rationaal is. Hoe …

Klantenbinding Lees verder »

Sociale media adverteren

Op sociale media adverteren? De vier p’s zijn de basis van je marketing. Aangezien wij voor ZZP-ers en kleinbedrijf werken is vaak de basis al uitdagend genoeg.  Product Prijs Plaats Promotie Bij marketing wordt vaak alleen gedacht aan promotie. Maar toch bemoei ik me ook graag met het product in combinatie met promotie. Zoals op …

Sociale media adverteren Lees verder »

Nieuwsbrief uitbesteden

Waarom wij te gekke nieuwsbrieven schrijven die zorgen voor een optimale binding tussen jou en je klant.

Data… Het heilige goud. Geoffrey van Meer, hoofd data bij RTL Nederland in De Relatiemarketing podcast.

Hoe kunnen we als eenmanszaak en MKB leren van één van de meest impactvole mediamerken en hoe zij omgaan met de data die ze hebben. Ik heb het met Geoffrey van Meer over het hoe hij en zijn team bijvoorbeeld de churn van VideoLand met 2% verlaagden door data te analyseren. Hoe ze algoritmen gebruiken …

Data… Het heilige goud. Geoffrey van Meer, hoofd data bij RTL Nederland in De Relatiemarketing podcast. Lees verder »