fbpx

Hoe kunnen we als eenmanszaak en MKB leren van één van de meest impactvole mediamerken en hoe zij omgaan met de data die ze hebben.

Ik heb het met Geoffrey van Meer over het hoe hij en zijn team bijvoorbeeld de churn van VideoLand met 2% verlaagden door data te analyseren. Hoe ze algoritmen gebruiken om de 8 á 9 miljoen gebruikers per dag in het hart te raken. Heerlijk natuurlijk dat ze e-mail marketing erg belangrijk vinden en dat dat door data wordt ondersteund 🙂

Ik vond het een super interessant gesprek over de achterkant van alles wat RTL heeft en wat wij daarvan kunnen leren. Ook bijzonder nederigmakend als je de impact van ‘nieuws’ bijvoorbeeld hoort en de verantwoordelijkheid die er bij komt kijken als je zoveel mensen bereikt en balanceert op het randje van geld verdienen en voorzieningen.

Lees het hele interview op https://www.b2bmarketeers.nl/b2b-content-marketing-trends/interview-data-analyse-met-geoffrey-van-meer-head-of-data-intelligence-rtl/

Beluister de podcast waar je maar wilt hierrrr:

Share on facebook
Delen
Share on twitter
Delen
Share on linkedin
Delen
Share on email
Delen
Share on whatsapp
Delen
Scroll naar top