fbpx

‘Ik lees nooit nieuwsbrieven!’

Nieuwsbrieven dood? Absolute nonsens.

Voor mijn klanten maak ik pop ups waar de websitebezoeker gevraagd wordt om op de hoogte gehouden te worden. 1 á 2% van de bezoekers schrijft zich in. Uit zichzelf!

Dus als je denkt dat niemand meer nieuwsbrieven wilt ontvangen. Heb je het bij het verkeerde eind, het gaat juist om die betrokken kleine groep. Sterker, je berooft jezelf van de behoefte van je eigen klant die die relatie met je op wilt bouwen.

Dus bouw een pop up en zeg niet: ‘wil je op de hoogte gehouden worden?’ Blegh. Nee, maak het origineel! Maak het FUN. Want een nieuwsbrief is een manier om de band aan te gaan met je doelgroep maar ook om te entertainen. Maak je de emails leuk, dan is de kans veel groter dat je respons krijgt op de mails. En ‘respons’ is in mijn filosofie dat de e-mail gelezen wordt…

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *