fbpx

De Relatiemarketeers beperkt zich tot één makelaar per plaats. Ons doel is ons te wijden aan één partij zodat we samen werken aan de nummer één positie. Marketing doe je samen, voor optimale zichtbaarheid, top posities in Google, en een constante stroom van nieuwe woningen in je portfolio.

13 Unieke makelaar positioneringen. Ebook

Makelaar positioneringen. 13 stuks. Wanneer je je als makelaar sterk positioneert zul je sneller tot een bomvol portfolio komen. Persoonlijk betrokken? Gratis waardebepaling? Daarmee onderscheid je je niet meer als makelaar. 😒 De concurrentie trekt aan, als je niet onderscheidend bent loop je het risico niet aan de huidige wensen

Lees verder »

Makelaar marketing Houten

Houten wordt al sinds de Bronstijd bewoond, maar tot de vorming van de gemeente Houten in 1962 hebben er nooit meer dan zo’n 6.000 mensen in het dorp gewoond. De naam komt waarschijnlijk ook van “Haltna”, dat mogelijk “open plek in het bos” betekent. Daarna zijn er veel dingen veranderd.

Lees verder »

Makelaar marketing Goeree-Overflakkee

Goeree-Overflakkee bestond vroeger uit verschillende kleinere eilanden. Deze werden door inpolderen, afdammen, overstromingen en stormvloeden tot het huidige eiland gevormd. De naam Goeree komt oorspronkelijk van het dorp wat nu Goedereede heet, oftewel ‘goede haven’. De dorpskern ligt nu echter niet meer direct aan het water. De gemeente bestaat dan

Lees verder »

Makelaar marketing Utrechtse Heuvelrug

Utrechtse Heuvelrug bevind zich aan weerskanten van het gelijk genaamde nationale park en daarmee de desbetreffende heuvelrug. Het gebied is in de voorlaatste ijstijd gevormd door rivierafzettingen die door het ijs werden opgestuwd in hoge stuwwallen. Vuurstenen gereedschappen die van die tijd dateren, zo’n 150.000 jaar geleden, behoren tot de

Lees verder »

Makelaar marketing Barendrecht

Barendrecht is gelegen in een gebied dat regelmatig met dijkdoorbraken te maken had voordat het gebied definitief werd ingedijkt. De oudste vermelding van Barendrecht stamt al uit de 13e eeuw. Oost-Barendrecht, West-Barendrecht en Carnisse werden verschillende malen gesplitst en weer herenigd tot een gemeente, de laatste maal in 1836, tot de

Lees verder »

Makelaar marketing Weert

Weert is vernoemd naar een waard; een ingedijkt stuk land gelegen midden tussen de moerassen en peelplassen. In de ijzertijd al bewoond en al vanaf het jaar 1062 bekend van oude geschriften. De poort van Limburg heeft al sinds de 15e eeuw stadsrechten, en behalve de stad horen ook de kernen

Lees verder »

Makelaar marketing Rijswijk

Rijswijk is pal gelegen tussen Den Haag en Delft, en is ontstaan in de 13e eeuw als ambachtsheerlijkheid en later een dorp, voornamelijk als een plek voor herenhuizen en landgoederen van de adel. Sinds er openbaar vervoer bestaat, is Rijswijk dan ook een verbinding tussen Den Haag en Delft per postkoets, paardentram

Lees verder »

Makelaar marketing Heerenveen

Heerenveen is het oudste veenkanaaldorp van Nederland is ontstaan toen een aantal Heeren in 1551 de oprichtingsakte tekenden van de Schoterlandse Veencompagnie, het op een na oudste Naamloze Vennootschap van Nederland. Heerenveen is gebouwd aan een kruispunt van de Heeresloot en gelegen langs de Heereweg, tussen Zwolle en Leeuwarden. Heerenveen

Lees verder »

Makelaar marketing middelburg

Marketing voor makelaars in Middelburg Middelburg werd in de 9e eeuw aangelegd, vermoedelijk tegen aanvallen van de Vikingen. In de middeleeuwen was het een belangrijke handelsstad en het centrum van het toenmalige eiland Walcheren. In de hoogtij jaren tot laat in de 18e eeuw woonden er al 25.000 mensen. Dit is goed

Lees verder »

Makelaar marketing Harderwijk

Marketing voor makelaars in Harderwijk Harderwijk is een gemeente van contrasten, met een schilderachtige oude binnenstad die in 1969 tot beschermd stadsgezicht is verklaard, waarvan nog altijd circa twee kilometer middeleeuwse ommuring resteert, als ook de Vischpoort en de Smeepoort. Aan aan de andere kant staan de nieuwe woonwijk Drielanden

Lees verder »
makelaar marketing Noordoostpolder

Makelaar marketing Noordoostpolder

Noordoostpolder bestaat natuurlijk pas sinds de jaren 40 van de 20e eeuw, toen gedeeltes van het IJsselmeer werden ingepolderd. Noordoostpolder is qua landoppervlakte een van de grootste gemeenten van Nederland, en bestaat uit 10 verschillende woonplaatsen die variëren van 1400 tot 3500 inwoners. Daarnaast werd het voormalige eiland Schokland in

Lees verder »

Makelaar marketing Overbetuwe

Marketing voor makelaars in Overbetuwe Overbetuwe is begin van de 21e eeuw ontstaan uit de gemeenten Elst, Heteren en Valburg. Het land van de Overbetuwe regio bestaat voor een groot gedeelte uit landbouwgrond, voornamelijk fruitteelt, maar is ook een belangrijk gebied voor nieuwbouw ontwikkeling voor de Stads regio Arnhem Nijmegen, die

Lees verder »

Makelaar marketing Zutphen

Marketing voor makelaars in Zutphen Zutphen was oorspronkelijk een rivierduinencomplex te midden van drassige weidegronden. Daar komt de naam Zutphen dan ook vandaan, uit Zuid-venne. Tegenwoordig staat Zutphen, met meer dan 900 monumenten waarvan een groot aantal historische gebouwen in bezit van een toren, ook wel bekend als de Torenstad.

Lees verder »

Makelaar marketing Waalwijk

Marketing voor makelaars in Waalwijk Waalwijk komt van oorsprong van ‘wijk op de wal’, een referentie naar de haven die al sinds voor 1200 in gebruik is. Scheepvaart had een belangrijk rol in Waalwijk voornamelijk voor het afvoeren van de geproduceerde turf, hooi en griend wat de voornaamste streekproducten waren

Lees verder »
Makelaar marketing schagen

Makelaar marketing Schagen

Makelaar marketing Schagen Het is onzeker of er in de 11e eeuw genoeg inwoners op de terpen in en rond Schagen woonden om het een dorp te noemen, maar in de 15e eeuw kreeg de plaats stadsrechten. Die heeft het hedendaags technisch gezien nog steeds, ook al heeft de plaats Schagen maar

Lees verder »
Makelaar marketing Soest

Makelaar marketing Soest

Makelaar marketing Soest Soest word al in het jaar 1028 in boeken vermeld, echter de oudste sporen van bewoning van het gebied dateren van zo’n 13.000 jaar geleden. De bevolking is sindsdien behoorlijk gegroeid, naar ongeveer 46.000 inwoners, verspreid over de kernen Soest, Soesterberg en het buurtschap Soestduinen. Centraal gelegen

Lees verder »
Makelaar marketing Kerkrade

Makelaar marketing Kerkrade

Makelaar marketing Kerkrade Kerkrade is altijd gewild gebied geweest. Het is in Spaans bezit geweest in de 17e eeuw, daarna van Oostenrijk en Frankrijk. In zijn geschiedenis heeft het bij Pruissen en bij België en Duitsland gehoord. Uiteindelijk is Kerkrade in 1839 een Nederlandse gemeente geworden, bestaande uit de gelijknamige plaats Kerkrade,

Lees verder »
Marketing voor makelaars in Ridderkerk

Marketing voor makelaars in Ridderkerk

Marketing voor makelaars in Ridderkerk Ridderkerk is niet alleen een knooppunt en een gemeente, het is zelfs een heerlijkheid; een term uit de middeleeuwen die aangeeft dat het een territorium was van een landsheer. Tegenwoordig bestaat Ridderkerk uit de kernen Ridderkerk, Bolnes, Slikkerveer, Oostendam en Rijsoord, met in totaal zo’n

Lees verder »
Makelaar Marketing Veldhoven

Makelaar Marketing Veldhoven

Makelaar Marketing Veldhoven Veldhoven is al ontstaan in de dertiende eeuw, maar pas in begin van de twintigste eeuw als gemeente uitgeroepen. Later zijn door de aanleg van nieuwbouwwijken de vier oorspronkelijke dorpen Veldhoven Dorp, Meerveldhoven, Zeelst en Oerle aan elkaar vastgegroeid tot één grote bebouwde kom. Tegenwoordig bestaat Veldhoven

Lees verder »

Marketing voor makelaars

Marketing voor makelaars

Marketing is alles voor makelaars

Net als in onroerend goed het adagium: locatie, locatie en locatie is. Is het voor de marketing van je makelaarskantoor net zo; bekendheid, bekendheid, bekendheid

Lees onze visie op marketing voor makelaars:

"Je content moet opvallend en leuk zijn"

Top of mind zijn

Zodra de verkopende partij eraan denkt om zijn of haar huis te verkopen moet je op het puntje van de tong liggen.

Een creatieve strategie is de basis voor succesvolle marketing. Zie ook ons ebook: een bomvol portfolio voor makelaars.

De Relatiemarketeers hebben altijd een goed idee. Niet alleen online maar ook offline weten ze altijd te verrassen.

Wim Loos, Westwijk Makelaars

Ik krijg rechtstreekse leads binnen door de campagnes van De Relatiemarketeers

Jeroen Pijnaker, Hypotheekadviseur

Marketing voor makelaars

Marketing voor makelaars

Mijn visie?

We wedden op drie paarden: 

paard 1: Google,

paard 2: Social media  (advertenties)

paard 3: De Relatiemarketeers

Het Google paard

Dat paard moet doordraven. We maken elke week of elke twee weken een blog voor optimale vindbaarheid op google.

Het geheim is… consistentie.

Daardoor gaan we op een drafje naar poleposition en word jij nummer één in jouw plaats.

Blogs en artikelen zijn online vastgoed die niet alleen een constante stroom van bezoekers genereren maar ook een investering die jaren later nog omzet kunnen opleveren.

Immers als je niet bovenaan in Google staat. Dan besta je niet. En dat scheelt omzet.

Een unieke manier om jezelf als belangrijke speler in je gemeenschap te plaatsen zijn de profielblogs, interviews met lokale instellingen, restaurants, ondernemerns, winkeliers, scholen, recreatie enz. Op die manier ben je goed vindbaar, heb je leuke content, werk je aan je vindbaarheid en ben je binnen no-time de bekendste makelaar van jouw woonplaats.

Eén van onze expertises is ‘makelaar marketing’  dus wij startten in 2020 met ‘Makelaar marketing’ en ’13 out-of-the-box makelaar marketing tips’.

Social Media Merrie

Je wilt nummer één zijn als mensen zoeken naar een makelaar in jouw gebied. Google is ideaal zodra mensen gericht zoeken om hun huis te verkopen in jouw gebied.

Maarrrrrrrrrr…..

Mijn voorkeur zou is echter dat jij zo bekend bent dat ze niet eens googlen naar ‘makelaar’, maar naar jouw naam of kantoor. Dat realiseren we door social media advertenties.

Net als ik niet wil dat mensen zoeken naar marketing voor makelaars maar naar De Relatiemarketeers.

Dat doe je door een slimme contentstrategie op te zetten voor social media. En er daarna mee te adverteren.

De social media posts die we bedenken zorgen voor optimale bekendheid.

Voor ons is Linkedin een belangrijk platform voor top of mind awareness. Maar voor advertenties gebruiken we Facebook en YouTube.

Belangrijke elementen social media

  1. Informatief
  2. Entertaining
  3. Interactief
  4. Herkenbaar

Social media zijn advertentieplatformen.

De posts die wij in uw beheer plaatsen worden altijd gepromoot. Anders zien te weinig mensen ze. Maar met een paar tientjes per post heb je 100% oogbal.

Voor makelaars raden wij in beginsel voor de social media marketing Facebook en Instagram aan. Wij bedenken leuke posts, plaatsen en beheren de advertenties

De jockey

Relatiemarketing is nummer één. Immers, je bestaande klantenbestand zorgt voor 80% van je toekomstige omzet.

Misschien denk je daar niet meteen aan bij een makelaar. Maar mond tot mond reclame is erg belangrijk bij makelaars.

De Relatiemarketeers neemt de huidige en ex-klanten daarom erg serieus. Zij zijn je ambassadeur.

Dat hoeven we niemand uit te leggen, maar een gedegen strategie om daadwerkelijk ook positieve feedback te krijgen online en top of mind te blijven bij je klanten helpt voor positieve feedback en geweldige mond tot mond reclame.

Kosten

We werken voor iedereen op maat. Maar het is wel lekker als je een uitgangspunt hebt. Bekijk hier ons werk.

Social media beheer en het bedenken van creatieve content inclusief advertenties start vanaf €400 per maand. 

Blogs schrijven we vanaf €100 per bericht. 

Volg ons op: Facebook Instagram Linkedin  Youtube 

Bekijk hier 13 onorthodoxe ideeën voor makelaar marketing

2 reacties op “Marketing voor makelaars”

  1. Pingback: Contentmarketing voorbeeld – De Relatiemarketeers

  2. Pingback: Diensten en Tarieven De Relatiemarketeers – De Relatiemarketeers

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll naar top