fbpx

Nieuwsbrief uitbesteden

Share on facebook
Delen
Share on twitter
Delen
Share on linkedin
Delen
Share on email
Delen
Share on whatsapp
Delen

Je nieuwsbrief uitbesteden is een slimme investering. Het drukt niet meer op je overvolle to do list en een professional haalt er waarschijnlijk ook nog veel meer rendement uit. Bespaar jezelf dus die tijd en laat echte specialisten die slimme email marketing campagne voor je opzetten.

Bij De Relatiemarketeers beschikken we over die specialisten. Wij sturen namens onze klanten namelijk duizenden emails per maand en dus weten we wat werkt … en wat je vooral ook niet moet doen. En daar profiteer jij dan weer van. Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie of laat je verrassen door de mogelijkheden.

Wil je vrijblijvend sparren of email ook voor jou is?

Waarom e-mailmarketing?

Je nieuwsbrief uitbesteden is voor iedere onderneming een ontzettend effectieve (en kostenefficiënte) manier om klanten keer op keer te kunnen bereiken. Ongeacht of je nu een grote zakelijke dienstverlener bent, een webshop runt of een klein lokaal restaurant hebt. En wel hierom:

  • Email is online de enige manier om rechtstreeks contact te hebben met je doelgroep. Geen ingewikkelde algoritmes van Facebook, Linkedin of social media.
  • Email is een voordelige en schaalbare manier om iedereen te bereiken.
  • Email is snel
  • De inhoud is levendig: foto’s, video’s, kleur, interactieve onderdelen.
  • Je weet zeker dat je doelgroep de e-mail onder ogen komt. Het is niet te zeggen dat iedereen ze elke maand alles lezen, maar met een interessante onderwerpregel ben je toch weer even onder de aandacht.

Ook de klanten willen het zelf. Volgens de email marketing benchmark geeft 72% van de consumenten bovendien de voorkeur aan email als hun belangrijkste vorm van communicatie. Waarschijnlijk omdat het niet zo indringend is als een appje of telefoontje, maar gewoon gelezen kan worden op het moment dat het uitkomt.

Benut het volledige potentieel

Niet gek dus dat emails tot wel 40% beter converteren dan social media en dat ook 40% van de marketeers email marketing het best vindt om o.a. loyaliteit te stimuleren. Je lezers zijn simpelweg meer ontvankelijk voor je boodschap dan bij andere kanalen. Je nieuwsbrief uitbesteden zorgt ervoor dat je dat volledige potentieel kunt benutten

Je nieuwsbrief uitbesteden aan De Relatiemarketeers

Wij beschikken over de kennis en expertise die je nodig hebt om email marketing tot een succes te verheffen. Vandaar ook onze naam. We doen dat met slimme strategieën, herkenbaar design, overtuigende copy en een heldere rapportage. Zo simpel kan het zijn.

Onze klanten weten precies wat ze kunnen verwachten. Vooraf stellen we ambitieuze targets op om die vervolgens één voor één af te kunnen vinken met originele nieuwsbrieven die ook echt waarde toevoegen. Benieuwd hoe die eruit zien? Laat je inspireren door onze cases!

Nieuwsbrief uitbesteden

Zo werken wij

Je nieuwsbrief uitbesteden doe je niet zomaar. Je laat toch iemand anders uit jouw naam iets versturen. Dat snappen we bij De Relatiemarketeersmaar al te goed en dus leren we eerst jou en je klanten kennen. Daarom doen we een (telefonisch) interview met je. Op die manier weten we ook meteen wat ideeën voor toffe content op te doen.

Vervolgens werken onze copywriters die ideeën uit tot scherpe teksten in de tone of voice van jouw onderneming. Niet te lang, niet te kort. Maar precies goed om de aandacht van je abonnees te trekken … en te behouden. Daar zijn ze steengoed in.

Nieuwsbrieven: ook als je niets te vertellen hebt

We horen het ondernemers vaak zeggen: ‘Wie zit er nou te wachten op mijn verhaal? Wat heb ik nu te melden?’ Lariekoek. Want wat we zelf niet interessant of vanzelfsprekend vinden, is wel degelijk interessant of nieuw voor je doelgroep.

We hebben tientallen, zo niet honderden, ondernemers gesproken en er is áltijd wat te vertellen. De schone taak ligt bij ons om die informatie in te winnen en het vervolgens zo te schrijven en te verpakken dat het interessant is voor de doelgroep. Alleen dat is al waarom een nieuwsbrief uitbesteden een slimme keus is.

Gecureerde content

In sommige gevallen heb je écht niks te melden. Wat doen we dan? Dan zoeken we nieuws. We speuren het internet af en zoeken naar de leukste, spannendste, meest interessante trends op het vakgebied van de klant. Gecureerde content noemen we dat.

Kosten van je nieuwsbrief uitbesteden

Je nieuwsbrief uitbesteden aan De Relatiemarketeerskost je €225 om de e-mail op te stellen en 1 cent per afgeleverd exemplaar. Dat is niet duur voor wat het oplevert en waarschijnlijk kost het je minder dan wanneer je het zelf doet; wij werken immers veel effectiever en efficiënter.

Neem hier contact op met ons.

Klantenbinding

Je wilt de relatie met je klanten, je prospects, je ex-prospects en je ex-klanten behouden. Dat doe je onder andere door te communiceren. Door nieuwe verhalen te vertellen. Een loyale klant geeft veel meer uit dan een nieuwe klant. Bovendien is het zeven keer duurder om een nieuwe klant binnen te halen dan een bestaande klant te behouden.

Storytelling

Het vertellen van jouw verhaal staat voorop als je werkt aan klantenbinding. Omdat je doelgroep leest wat je doet, gaan ze meevoelen met je en creëer je een emotionele binding en loyale klanten. Dat is in onze visie een van de belangrijkste manieren om te bouwen aan je bedrijf.

Hans Breuker

Je nieuwsbrief uitbesteden aan De Relatiemarketeers verzekert je van nieuwe verhalen en een stukje storytelling. Dat is immers ons werk en daar zijn we goed in. Wil je daar écht het maximale uithalen? Denk dan eens aan het automatiseren van je email marketing.

Nieuwsbrief automation: next level email marketing

Nieuwsbrief automation houdt in dat er automatisch een reeks e-mails wordt gestart bij bijvoorbeeld de aanmelding voor je nieuwsbrief. Persoonlijke boodschappen, verstuurd op het juiste moment en inspelend op iedere (potentiële) klant afzonderlijk. Dat zorgt onder andere voor:

  • Tijdsbesparing
  • Betere lead generatie
  • Hogere omzet
  • Beter klantbehoud
  • Verkorting van de sales cycle

En ook de statistieken liegen er niet om:

  • Geautomatiseerde ‘trigger’ emails worden 8(!) keer beter gelezen dan andere mails
  • Gemiddelde open rates voor geautomatiseerde emails is maar liefst 46%
  • De gemiddelde click through rate is 11%

Het creëren van zo’n funnel doe je echter niet een, twee, drie. Dat vereist specialistische kennis en de juiste marketingtools. Nog een reden dus waarom je nieuwsbrief uitbesteden aan De Relatiemarketeers ook jouw bedrijf kan helpen groeien.

Ben je warm gemaakt? Heb je zin om samen elke maand je lezers dusdanig te enthousiasmeren dat ze fan worden? Laten we eens brainstormen en te gekke content maken om je doelgroep te verwennen.

020 – 261 94 05.

info [@] derelatiemarketeers.nl

Share on facebook
Delen
Share on twitter
Delen
Share on linkedin
Delen
Share on email
Delen
Share on whatsapp
Delen
Scroll naar top